W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Kozienice

 

ulica Parkowa 5
26-900 Kozienice

 

tel.: (+48) 48 611-71-00
fax: (+48) 48 614-20-48

 

email: urzad@kozienice.pl
skrytka ePuap: /cicq20p51p/skrytka
E-doręczenia: AE:PL-16669-48926-HFBDI-23

 
NIP: 812-182-82-16
REGON: 670223333
KOD TERYTORIALNY: 1407053

WI.7011.21.2020, WI.7011.22.2020, WI.7011.24.2020

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie dokumentacji projektowej budowy i przebudowy oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy WI.7011.21.2020, WI.7011.22.2020, WI.7011.24.2020
Zamawiający Gmina Kozienice
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia poniżej 30 000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Sekretariat Urzędu Miejskiego w Kozienicach, pokój nr 111

Załączniki

Powiadom znajomego