W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Kozienice

 

ulica Parkowa 5
26-900 Kozienice

 

tel.: (+48) 48 611-71-00
fax: (+48) 48 614-20-48

 

email: urzad@kozienice.pl
skrytka ePuap: /cicq20p51p/skrytka
E-doręczenia: AE:PL-16669-48926-HFBDI-23

 
NIP: 812-182-82-16
REGON: 670223333
KOD TERYTORIALNY: 1407053

WI.7011.24.2017

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przebudowa ul. 1-go Maja wraz z infrastrukturą towarzyszącą i sięgaczami
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy WI.7011.24.2017
Zamawiający Gmina Kozienice
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miejski w Kozienicach ul. Parkowa 5 pok. nr. 111 (sekretariat)
unieważnienie
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA - plik do pobrania poniżej.
W trakcie procedury przetargowej udzielono wyjaśnienia  treści SIWZ, plik do pobrania poniżej.

W trakcie procedury przetargowej udzielono kolejnych wyjaśnień i dokonano modyfikacji SIWZ - zamieszczając je jako:
- pytania i odpowiedzi nr II,
- ogólna charakterystyka robót (opis uwzględniający wprowadzone zmiany),
- aktualne dokumenty informacyjne i pomocnicze - przedmiary robót  branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej,
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
(Pliki do pobrania poniżej).

W trakcie procedury przetargowej udzielono kolejnych wyjaśnień treści SIWZ, zamieszczając je jako:
- pytania i odpowiedzi nr III (pliki do pobrania poniżej).

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - pliki do pobrania poniżej

Załączniki

SIWZ doc, 364 kB

Powiadom znajomego