Sekretarz
e-mail: sylwia.wasik@kozienice.pl
Do zadań Sekretarza Gminy (SE) należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, w szczególności:
- Nadzór na właściwym stosowaniem procedur administracyjnych w jednostkach organizacyjnych gminy.
- Nadzór nad właściwą organizacją pracy w Urzędzie oraz polityką zarządzania zasobami ludzkimi.
- Przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu.
- Opracowywanie projektów zmian regulaminu organizacyjnego Urzędu.
- Opiniowanie zmian regulaminów organizacyjnych jednostek organizacyjnych Gminy.
- Opracowywanie podziału wydziałów na referaty i stanowiska pracy na wniosek dyrektora wydziału.
- Nadzór i koordynacja spraw związanych z procesem doskonalenia zawodowego.
- Nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza.
- Koordynacja i organizowanie spraw związanych z wyborami i spisami.
- Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.
- Stwierdzanie zgodności projektów zakresów czynności z regulaminem organizacyjnym.
- Prowadzenie spraw związanych z kontrolą kompleksową Urzędu, z kontrolą zewnętrzną Urzędu, zgodnie z załącznikiem nr 5.10
- Prowadzenie spraw związanych z postępowaniem skargowym przed Radą Miejską i Burmistrzem Gminy.
- Rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy komórkami organizacyjnymi określonymi w § 7.
- Koordynacja i organizowanie narad z jednostkami pomocniczymi Gminy.
- Stwierdzanie własnoręczności podpisu i zgodności z oryginałem.
- Zapewnienie aktualnych przepisów prawnych poszczególnym jednostkom organizacyjnym Urzędu.
- Pełni funkcję pełnomocnika ds. wyborów i opiekuna praktyk.
- Przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli.
- Zlecanie wykonania pieczęci i pieczątek.
- Obsługę administracyjno-techniczną Sekretarza zapewnia wydział Kadr, Obsługi Rady i Informatyzacji.
- Koordynacja sprawozdawczości statystycznej.
- Nadzór nad obsługą prawną Urzędu.
- Koordynacja kontroli zarządczej w Gminie.
- Koordynacja funduszu sołeckiego w Gminie.
- Gospodarowanie środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.