W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Kozienice

 

ulica Parkowa 5
26-900 Kozienice

 

tel.: (+48) 48 611-71-00
fax: (+48) 48 614-20-48

 

email: urzad@kozienice.pl
skrytka ePuap: /cicq20p51p/skrytka
E-doręczenia: AE:PL-16669-48926-HFBDI-23

 
NIP: 812-182-82-16
REGON: 670223333
KOD TERYTORIALNY: 1407053

Zamówienia publiczne

RSS XML
Zamówienie na : "Zadanie 5 - Wsparcie JST w zakresie opracowywania planów i rozwiązań w zakresie zarządzania nieruchomościami oraz elektronizacji obszaru 75 - Zakup 3 licencji oprogramowania do naliczania i rejestracji dodatków mieszkaniowych i energetycznych" na licencje do obsługi Dodatków Mieszkaniowych, a także Dodatków Energetycznych oraz ich pełne wdrożenie wraz z digitalizacją istniejących dokumentów.
Zamówienie na "Zadanie 5 - Wsparcie JST w zakresie opracowywania planów i rozwiązań w zakresie zarządzania nieruchomościami oraz elektronizacji obszaru 75 - Zakup 3 licencji oprogramowania do naliczania i rejestracji dodatków mieszkaniowych i energetycznych" na licencje do obsługi Dodatków Mieszkaniowych, a także Dodatków Energetycznych oraz ich pełne wdrożenie wraz z digitalizacją istniejących dokumentów.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy KI.132.12.2019
Zamawiający Gmina Kozienice
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia dostawy
Wartość zamówienia poniżej 30 000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miejski w Kozienicach, pok 111, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice
Zamówienie na : "Zadanie 5 - Wsparcie JST w zakresie opracowywania planów i rozwiązań w zakresie zarządzania nieruchomościami oraz elektronizacji obszaru 87 - Zakup licencji na oprogramowanie wspierające zarządzanie zasobem Nieruchomości" na oprogramowanie do obsługi decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego, a także wspomagania zarządzania mieniem jednostki i udostępnienia informacji o nieruchomościach w zakresie dzierżaw.
Zamówienie na "Zadanie 5 - Wsparcie JST w zakresie opracowywania planów i rozwiązań w zakresie zarządzania nieruchomościami oraz elektronizacji obszaru 87 - Zakup licencji na oprogramowanie wspierające zarządzanie zasobem Nieruchomości" na oprogramowanie do obsługi decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego, a także wspomagania zarządzania mieniem jednostki i udostępnienia informacji o nieruchomościach w zakresie dzierżaw.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy KI.132.11.2019
Zamawiający Gmina Kozienice
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia dostawy
Wartość zamówienia poniżej 30 000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miejski w Kozienicach, pok 111, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice
Zamówienie na : Zadanie 1 - elektronizacja procesu obsługi podatkowej. Zakup drukarek wg standardu" na dostawę drukarek laserowych monochromatycznych w ilości 3 sztuk.
Zamówienie na Zadanie 1 - elektronizacja procesu obsługi podatkowej. Zakup drukarek wg standardu" na dostawę drukarek laserowych monochromatycznych w ilości 3 sztuk.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy KI.132.10.2019
Zamawiający Gmina Kozienice
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia dostawy
Wartość zamówienia poniżej 30 000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miejski w Kozienicach, pok 111, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice
Zamówienie na : Montaż szlabanu wraz z niezbędnymi instalacjami przed wjazdem od ul. Parkowej na teren zespołu Pałacowo-Parkowego w Kozienicach wraz z wykonaniem niezbędnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej. UWAGA: Przesunięto termin składania ofert na 25.06.2019r. godz. 15 30.
Zamówienie na Montaż szlabanu wraz z niezbędnymi instalacjami przed wjazdem od ul. Parkowej na teren zespołu Pałacowo-Parkowego w Kozienicach wraz z wykonaniem niezbędnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej. UWAGA: Przesunięto termin składania ofert na 25.06.2019r. godz. 15 30.
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy WI.7011.42.2019
Zamawiający Gmina Kozienice
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia roboty budowlane
Wartość zamówienia poniżej 30 000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Gmina Kozienice, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5, pok. nr 111
Zamówienie na : Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn."Budowa sali gimnastycznej przy PSP Nr 3 w m. Kozienice"
Zamówienie na Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn."Budowa sali gimnastycznej przy PSP Nr 3 w m. Kozienice"
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy WI.7011.23.2018
Zamawiający Gmina Kozienice
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia poniżej 30 000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Gmina Kozienice, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5, pok. nr 111