W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Kozienicach


ulica Parkowa 5
26-900 Kozienice


tel.: (+48) 48 611-71-00
fax: (+48) 48 614-20-48


email: urzad@kozienice.pl
skrytka ePuap: /cicq20p51p/skrytka

 
NIP: 812-10-00-724
REGON: 000523749
KOD TERYTORIALNY: 1407053

FI.041.8.2020

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Zakup laptopa (wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego) przeznaczonego na potrzeby projektu Szkoły dobrego klimatu - budowa edukacyjnych stref zielonych w PSP nr 1 i PSP nr 4 w Kozienicach na rzecz łagodzenia zmian klimatu i adaptacji do ich skutków realizowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego w ramach Programu Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu - Łagodzenie zmian klimatu i adaptacja do ich skutków.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy FI.041.8.2020
Zamawiający Gmina Kozienice
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie

Wybrany wykonawca: Pcomp3000 Piotr Mizak ul. Piękna 34, 26-900 Kozienice

Treść

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane