W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Kozienice

 

ulica Parkowa 5
26-900 Kozienice

 

tel.: (+48) 48 611-71-00
fax: (+48) 48 614-20-48

 

email: urzad@kozienice.pl
skrytka ePuap: /cicq20p51p/skrytka
E-doręczenia: AE:PL-16669-48926-HFBDI-23

 
NIP: 812-182-82-16
REGON: 670223333
KOD TERYTORIALNY: 1407053

WI.7011.55.2020

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie dokumentacji projektowej „Renowacji zagospodarowania terenu Zespołu Pałacowo-Parkowego w Kozienicach”.
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy WI.7011.55.2020
Zamawiający Gmina Kozienice
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia poniżej 30 000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert e-mail: przetargi@kozienice.pl
unieważnienie
Informacja o wyborze najkorzystniejszej ofert cenowej - plik do pobrania poniżej.
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - plik do pobrania poniżej.
W trakcie procedury udzielono wyjaśnień - plik do pobrania  poniżej.
Informacja o złożonych ofertach - plik do pobrania poniżej.

Załączniki

Powiadom znajomego