W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Kozienice

 

ulica Parkowa 5
26-900 Kozienice

 

tel.: (+48) 48 611-71-00
fax: (+48) 48 614-20-48

 

email: urzad@kozienice.pl
skrytka ePuap: /cicq20p51p/skrytka

 
NIP: 812-182-82-16
REGON: 670223333
KOD TERYTORIALNY: 1407053

OG.2600.95.2019

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Świadczenie obsługi serwisowej kserokopiarek i urządzeń biurowych będących w posiadaniu Urzędu Miejskiego w Kozienicach
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy OG.2600.95.2019
Zamawiający Gmina Kozienice
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia poniżej 30 000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, w pok. nr 10 (kancelaria)
rozstrzygnięcie
Wybrany wykonawca: Bilt Polska S.C ul.Mariacka 5/7 lok.2 i 3,26-600 Radom.

Załączniki

wzór umowy pdf, 267 kB

Powiadom znajomego