W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Kozienice

 

ulica Parkowa 5
26-900 Kozienice

 

tel.: (+48) 48 611-71-00
fax: (+48) 48 614-20-48

 

email: urzad@kozienice.pl
skrytka ePuap: /cicq20p51p/skrytka
E-doręczenia: AE:PL-16669-48926-HFBDI-23

 
NIP: 812-182-82-16
REGON: 670223333
KOD TERYTORIALNY: 1407053

WI.7011.44.1.NI.2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn. Poprawa standardu i jakości sieci drogowej na terenie miasta i gminy Kozienice etap II" - Komponent nr 2
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy WI.7011.44.1.NI.2022
Zamawiający Urząd Miejski w Kozienicach
Tryb zamówienia zamówienie z wolnej ręki
Rodzaj zamówienia Usługi
cena powyżej 130 000 zł
Sposób składania ofert Negocjacje w trybie zamówienia z wolnej ręki na podst. art. 305 pkt 2 ustawy Pzp
unieważnienie

Postępowanie unieważnione na podst. art. 255 pkt 8 ustawy Pzp

Załączniki

Powiadom znajomego