Zgodnie z art.10 § 1 Kodeksu Postępowania Administracyjnego zawiadamia się, że w sprawie wszczętej na wniosek z dnia 13.03.2018 r. złożony przez Wspólnotę Mieszkaniową ul. Kopernika 5 o ustalenie warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na wymianie części istniejących balkonów, montażu balkonów na parterze, wykonanie nowych balkonów na kondygnacjach 1-5 oraz montaż daszków nad balkonami w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kopernika 5 w Kozienicach na działkach nr 2205/15 i na części działki nr 2205/29, zostały zebrane dowody i wymagane przepisami uzgodnienia.

W związku z powyższym informuje się, że w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia strony mogą zapoznać się z aktami sprawy oraz składać oświadczenia w Urzędzie Miejski w Kozienicach ul. Parkowa 5 /w godzinach pracy Urzędu pokój nr 124/. Po tym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dowody i materiały i zostanie wydana stosowna decyzja.

Załączniki:

Zawiadomienie GS.6730.25.2018.MB