[start]
Wykaz rejestrów i ewidencji prowadzonych przez Wydział Kadr, Obsługi Rady i Informatyzacji
[koniec]
Lp.Nazwa rejestru/ewidencjiPodstawa prawna prowadzeniaSposób udostępnienia danych z rejestru/ewidencjiUwagi
1. Rejestr upoważnień i pełnomocnictw do działania w imieniu Burmistrza      
2. Rejestr legitymacji służbowych       
3. Ewidencja osób podlegających ubezpieczeniu zdrowotnemu i ubezpieczeniom społecznym z tytułu umów i porozumień zawartych z urzędem lub gminą      
4. Ewidencja emerytów, ręcistów, byłych pracowników UM      
5. Ewidencja wydanych zaświadczeń o zatrudnieniu      
6. Rejestr zarządzeń Burmistrza      
7. Archiwum zakładowe      
8. Ewidencja dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym (wykaz spisów zdawczo-odbiorczych)      
9. Ewidencja sołtysów i przewodniczących komitetów osiedlowych      
10. Ewidencja pieczęci, pieczątek oraz ich odciski      
11. Ewidencja szkoleń pracowników      
12. Rejestr skarg i wniosków      
13. Książka kontroli      
14. Rejestr skarg i wniosków wpływających do Rady Miejskiej      
15. Rejestr uchwał Rady Miejskiej      
16. Rejestr wniosków i interpelacji radnych      
17. Zbiór aktów prawa Miejscowego      
18. Ewidencja przyjętych oświadczeń majątkowych      
19. Ewidencja opinii i wniosków komisji merytorycznych Rady Miejskiej      
20. Ewidencja spisów zdawczo odbiorczych w zakresie sesji Rady Miejskiej i posiedzeń komisji merytorycznych