Statystyka
Ilość odwiedzin: 3705675
Aktualizacja: 2017-10-17 13:04:40
BIP
Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.

  1. Wpisu do rejestru dokonuje się na pisemny wniosek przedsiębiorcy.
  2. Wniosek o wpis do rejestru powinien zawierać:
    • firmę, oznaczenie siedziby i adres
    • numer identyfikacji podatkowej (NIP)
    • numer identyfikacji REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada
    • określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych
  3. Do wniosku dołącza się dowód uiszczenia opłaty skarbowej oraz oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
  4. Wpis jest dokonany z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze.
  5. Burmistrz dokonując wpisu do rejestru, nadaje przedsiębiorcy numer rejestrowy.
  6. Burmistrz przetwarza dane wpisane do rejestru oraz zapewnia bezpieczeństwo tych danych.

 

Kontakt
Pdf
Drukuj
Powrót
Wytworzył: Wydział Gospodarki Przestrzennej, Rolnictwa i Środowiska
Opublikowal: Administrator BIP
Data publikacji: 28-08-2014
Data modyfikacji: 28-08-2014
Ilość wyświetleń: 726
Historia zmian