W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Kozienice

 

ulica Parkowa 5
26-900 Kozienice

 

tel.: (+48) 48 611-71-00
fax: (+48) 48 614-20-48

 

email: urzad@kozienice.pl
skrytka ePuap: /cicq20p51p/skrytka

 
NIP: 812-182-82-16
REGON: 670223333
KOD TERYTORIALNY: 1407053

WI.7011.60.1.2020

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Modernizacja skweru położonego u zbiegu ulic Głowaczowskiej i Sportowej w Kozienicach
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy WI.7011.60.1.2020
Zamawiający Gmina Kozienice, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, pok. 111 Sekretariat
Zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i buduj"
Wyjaśnienia treści SIWZ - plik do pobrania poniżej
Zmiana treści SIWZ - Plik do pobrania poniżej (Uwaga: zmiana treści załącznika nr 5 do SIWZ)
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - plik do pobrania poniżej
Uwaga: zmiana terminu składania ofert. Termin składania ofert - 3 sierpnia 2020 r. do godz. 10:45
Uwaga: przedmiary w wersji do edycji oraz zał. nr 5 do SIWZ po zmianach - plik do pobrania poniżej
Informacja z otwarcia ofert - plik do pobrania poniżej
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Załączniki

Powiadom znajomego