W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miejski w Kozienicach


ulica Parkowa 5
26-900 Kozienice


tel.: (+48) 48 611-71-00
fax: (+48) 48 614-20-48


email: urzad@kozienice.pl
skrytka ePuap: /cicq20p51p/skrytka

 
NIP: 812-10-00-724
REGON: 000523749
KOD TERYTORIALNY: 1407053

Kontakt

Urząd Miejski w Kozienicach


ulica Parkowa 5
26-900 Kozienice


tel.: (+48) 48 611-71-00
fax: (+48) 48 614-20-48


email: urzad@kozienice.pl
skrytka ePuap: /cicq20p51p/skrytka

 
NIP: 812-10-00-724
REGON: 000523749
KOD TERYTORIALNY: 1407053

WI.7011.55.2020

XML

Szczegóły

zamówienie na Wykonanie dokumentacji projektowej „Renowacji zagospodarowania terenu Zespołu Pałacowo-Parkowego w Kozienicach”.

Status zamówienia unieważnione

nr sprawy WI.7011.55.2020

zamawiający Gmina Kozienice

tryb zamówienia zapytanie ofertowe

rodzaj zamówienia Usługi

wartość szacunkowa poniżej 30 000 euro

termin składania ofert

miejsce składania ofert e-mail: przetargi@kozienice.pl

unieważnienie

unieważnienie
Informacja o wyborze najkorzystniejszej ofert cenowej - plik do pobrania poniżej.
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - plik do pobrania poniżej.

Treść

W trakcie procedury udzielono wyjaśnień - plik do pobrania  poniżej.
Informacja o złożonych ofertach - plik do pobrania poniżej.

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane