W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miejski w Kozienicach


ulica Parkowa 5
26-900 Kozienice


tel.: (+48) 48 611-71-00
fax: (+48) 48 614-20-48


email: urzad@kozienice.pl
skrytka ePuap: /cicq20p51p/skrytka

 
NIP: 812-10-00-724
REGON: 000523749
KOD TERYTORIALNY: 1407053

Kontakt

Urząd Miejski w Kozienicach


ulica Parkowa 5
26-900 Kozienice


tel.: (+48) 48 611-71-00
fax: (+48) 48 614-20-48


email: urzad@kozienice.pl
skrytka ePuap: /cicq20p51p/skrytka

 
NIP: 812-10-00-724
REGON: 000523749
KOD TERYTORIALNY: 1407053

OG.2600.24.2020

Wersja strony w formacie XML

Szczegóły

zamówienie na Wykonanie Sztandaru Gminy Kozienice

Status zamówienia rozstrzygnięte

nr sprawy OG.2600.24.2020

zamawiający Gmina Kozienice

tryb zamówienia zapytanie ofertowe

rodzaj zamówienia Dostawy

termin składania ofert

miejsce składania ofert Urząd Miejski w Kozienicach ul. Parkowa 5 26-900 Kozienice, pok. nr 111 (sekretariat)

rozstrzygnięcie

rozstrzygnięcie
Agencja Reklamowa Magie Ewelina Jurek ul. Kozienicka 35 26-930 Garbatka-Letnisko

Treść

Uwaga, zmiana treści zapytania ofertowego i terminu składania ofert

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane