W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Kozienice

 

ulica Parkowa 5
26-900 Kozienice

 

tel.: (+48) 48 611-71-00
fax: (+48) 48 614-20-48

 

email: urzad@kozienice.pl
skrytka ePuap: /cicq20p51p/skrytka

 
NIP: 812-182-82-16
REGON: 670223333
KOD TERYTORIALNY: 1407053

WI.7221.35.2019

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na opracowanie aktualizacji stałych organizacji ruchu dróg i ulic o długości ok. 14,420 km na terenie gminy Kozienice
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy WI.7221.35.2019
Zamawiający Gmina Kozienice
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia poniżej 30 000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Gmina Kozienice, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5, pok. nr 111
rozstrzygnięcie
Informacja o ofertach cenowych złożonych w postępowaniu - plik do pobrania poniżej

Informacja o ofertach cenowych złożonych w wyniku negocjacji - plik do pobrania poniżej

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej - plik do pobrania poniżej

Załączniki

Powiadom znajomego