Urząd Miejski w Kozienicach


ulica Parkowa 5
26-900 Kozienice


tel.: (+48) 48 611-71-00
fax: (+48) 48 614-20-48


email: urzad@kozienice.pl
skrytka ePuap: /cicq20p51p/skrytka

 
NIP: 812-10-00-724
REGON: 000523749
KOD TERYTORIALNY: 1407053

Wydział Organizacyjno Gospodarczy

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Wydział Organizacyjno Gospodarczy (symb. OG )

Do zadań Wydziału Organizacyjno Gospodarczego (OG) należy:

  1. Obsługa administracyjno-gospodarcza Urzędu, w tym:
    • Zakup, rozdział sprzętu i materiałów biurowych, środków utrzymania czystości.
    • Prowadzenie ksiąg inwentarzowych mienia ruchomego nabytego ze środków Gminy, nadawanie numerów inwentarzowych.
    • Utrzymanie czystości i porządku w budynkach Urzędu i na nieruchomości wokół budynków.
    • Ubezpieczenie mienia urzędu.
    • Prenumerata dzienników i czasopism.
  2. Ustalanie indywidualnych harmonogramów czasu pracy pracowników obsługi i ich rozliczanie.
  3. Zapewnienie technicznych środków dla elektronicznej publikacji prawa miejscowego i innych informacji z zakresu działania Urzędu.
  4. Prowadzenie remontów bieżących w budynkach Urzędu.
  5. Prowadzenie książek obiektu budowlanego: budynku administracyjnego Urzędu Miejskiego, prawego skrzydła Pałacu tj: USC i Biuro Rady, garaży.
  6. Zabezpieczenie sprawnego funkcjonowania instalacji: elektrycznej, alarmowej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, gazowej i klimatyzacji.
  7. Prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową w budynkach Urzędu przy ul. Parkowej 5.
  8. Realizacja Zarządzeń Burmistrza w zakresie BHP, w tym:
    • zakup i wydawanie należnych pracownikom innych świadczeń niż wynagrodzenie za pracę;
    • zabezpieczenie pracowników w środki ochrony indywidualnej i odzież roboczą oraz jej pranie.
  9. Prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem warunków komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Urzędu, w tym:
    • usługi telekomunikacyjne telefonii stacjonarnej i komórkowej;
    • usługi pocztowe.
  10. Obsługa techniczna jednostek pomocniczych gminy.
  11. Zapewnienie frontu robót osobom kierowanym przez Sądy.
  12. Zapewnienie środków technicznych do powielania materiałów dla radnych, komisji i ich przesyłania w ustalonym przez Przewodniczącego Rady terminie.
  13. Zapewnienie środków transportu Urzędu i prowadzenie dokumentacji związanej z utrzymaniem samochodów.
  14. Zapewnienie ochrony nocnej budynków Urzędu.
  15. Obsługa techniczna wyborów, referendów i spisów.
  16. Sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw w wydziale, w tym:
    • z zakresu zanieczyszczenia powietrza
    • statystyki.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij