W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Kozienice

 

ulica Parkowa 5
26-900 Kozienice

 

tel.: (+48) 48 611-71-00
fax: (+48) 48 614-20-48

 

email: urzad@kozienice.pl
skrytka ePuap: /cicq20p51p/skrytka

 
NIP: 812-182-82-16
REGON: 670223333
KOD TERYTORIALNY: 1407053

Zawiadomienie GS.6730.25.2018.MB

Zgodnie z art.10 § 1 Kodeksu Postępowania Administracyjnego zawiadamia się, że w sprawie wszczętej na wniosek z dnia 13.03.2018 r. złożony przez Wspólnotę Mieszkaniową ul. Kopernika 5 o ustalenie warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na wymianie części istniejących balkonów, montażu balkonów na parterze, wykonanie nowych balkonów na kondygnacjach 1-5 oraz montaż daszków nad balkonami w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kopernika 5 w Kozienicach na działkach nr 2205/15 i na części działki nr 2205/29, zostały zebrane dowody i wymagane przepisami uzgodnienia.

W związku z powyższym informuje się, że w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia strony mogą zapoznać się z aktami sprawy oraz składać oświadczenia w Urzędzie Miejski w Kozienicach ul. Parkowa 5 /w godzinach pracy Urzędu pokój nr 124/. Po tym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dowody i materiały i zostanie wydana stosowna decyzja.

Załączniki

Powiadom znajomego